Sponsored Ads

Solutii pentru oprirea palpairilor lampilor CFL sau luminarea becurilor cu LED atunci cand sunt oprite

13:42

  Lampile CFL sau becurile cu LED palpaie sau raman aprinse atunci cand sunt oprite din intrerupator? Mai jos aveti o solutie pentru acesta problema.


Una dintre probleme la iluminatul ecologic este aceea ca folosim intrerupatoare cu led, de fapt nu este led, ci un bulb cu descarcare. Solutia simpla este aceea de a schimba intrerupatorul cu unul clasic fara lumina. Dar daca chiar trebuie sa folosim un intrerupator cu lumina din diverse motive, se lipeste in paralel cu acest bulb o rezistenta de cativa kΩ. Valoarea se alege empiric, pentru lampile CFL 50 kΩ iar pentru becurile cu led, se inlocuieste rezistorul serie cu "ledul" de pe intrerupator, cu unul de 470kΩ.

ATENTIE!!

Daca ati ales sa lipiti o rezistenta pe led, demontati intrerupatorul din perete si opriti din tabloul electric principal iluminatul general. 

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Pe intrerupator am trei rezistente de 220 KOhm inseriate. Adica 660 kOmh. Si se aprind si asa becurile LED. Cu 470 KOhm, lumineaza mai tare.
    Asa ca luati in considerare dublarea rezistentei pe care o aveti in intrerupator

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara! Am si eu o rugaminte mi-am cumparat aplica led si clipiceste dupa ce e stins la interval de un minut si doza e clasica fara led ce sa fac? MULTUMESC.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună seara am pus o aplica pe tavan cu un bec economic când este aprins ba luminează mai tare ba luminează mai încet ce sa fac. Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua
    Am o aplica cu led intr-o bucatarie in care exista un beci si nu se lucreaza in ea nu e nici caldura. Si acum a inceout saa palpaie.si cu lumina stinsa. Intrerupatorul este fara lumina. Ce trebuie sa fac. Exista vreun risc daca palpaie mai multe zile...

    RăspundețiȘtergere

Like us on Facebook