Sponsored Ads

Bricheta KENT

20:27

Salutare prieteni!

Sa va povestesc ce am descoperit azi. Tocmai ce mi s-a stricat stickul de memorie pe care il folosesc zilnic si stiind ca am acasa o bricheta cu "stick", castigata de la o promotie la tigari( chiar daca eu sunt nefumator), am crezut ca am dat lovitura. Ce voiam eu sa fac : sa iau stickul de pe bricheta si sa-l inglobez in carcasa vechiului meu stick dar cand desfac bricheta surpriza, chiar una de proportii.
Stick-ul, de fapt, e un cititor de carduri! 


Ceea ce ma uimeste este ca totusi au pus un card SAMSUNG de clasa a 10-a, deci au pus ceva suflet in fabricarea acesteia.  Bricheta se desface foarte simplu si anume : se inlatura capacelul de langa rezistenta electrica unde veti gasi un surub in cruce. Dupa ce ati desfacut surubul, culisati mai in forta putin si ati desfacut bricheta. 

Daca aveti cumva nevoie de un card microSD de 16GB sau nu aveti cititor de carduri, acum aveti.

You Might Also Like

0 comentarii

Like us on Facebook